هر کسب و کار یا هر صنعتی ، آنچه را که برای رشد نیاز دارید بیش از این مخفی نیست. برنامه تلفن همراه ضریب موفقیت فعلی و ضرورت آینده هر مشاغل است. استفاده همه جانبه از مردم از یک دستگاه تلفن همراه و افزایش علاقه آنها به تجارت الکترونیکی و تجارت الکترونیکی ، سرمایه داران بزرگ تجارت را در مرحله ای سوق داده است که ادغام یکی برای تجارت اساسی است.
پیش بینی می شود آژانس توسعه
امروز س Theال این است که چه نوع برنامه ای بیشتر به سود تجارت خواهد رسید یا چگونه می توان UI و UX برنامه را بهبود بخشید یا استراتژی بازاریابی برنامه یا به روزرسانی سطح بعدی چیست. همه اینها به وضوح نشان می دهد که برنامه کاملاً مناسب است. خوب ، حتی با وجود یک برنامه ، آنچه مانع رشد تجارت می شود ، افسانه برنامه موبایل است. این افسانه ها یک مکتب قدیمی هستند ، اما مردم هنوز هم تمایل دارند که آنها را باور کنند و سدی برای ایجاد شفاف و سودآور تجارت خود ایجاد کنند. بیایید به برخی از آنها نگاهی بیندازیم و موشکافی کنیم ، هنوز هم به آنها اعتقاد داری؟
1) کاربران و مشتریان مترادف هستند
کاربر می تواند هر شخص X باشد که از برنامه شما برای هر هدفی استفاده می کند ، می تواند برای جستجوی هر داده ای باشد یا می تواند صرفاً برای سرگرمی یا هرگونه آزمایش یا هرگونه سرگرمی یا فقط برای گذراندن اوقات فراغت باشد. هنگامی که کاربران تمایل به پرداخت هزینه برنامه شما دارند ، این زمانی است که آنها واقعاً به مشتری تبدیل می شوند. روند تبدیل شدن از کاربران به مشتری کاملاً زمان بر است. یک برنامه متوسط در 3 روز اولیه پس از نصب 77٪ از کاربران فعال روزانه خود را از دست می دهد و 90٪ در عرض یک ماه از بین می رود. اکنون 10٪ بقیه مشتریان واقعی برنامه شما هستند.
2) برنامه خوب نیازی به بازاریابی ندارد
واقعاً؟ شما این را باور دارید؟ اگر بله ، پس شما بزرگترین zounderkite هستید. ایده برنامه موبایل شما هرچقدر چشمگیر و برجسته باشد ، تا زمانی که تلاش نکنید تا آن را قابل مشاهده کنید ، به چشم مردم نمی آید. برای تبدیل تلاش های خود به درآمد ، دو نوع بارگیری وجود دارد:
بارگیری های ارگانیک: شما برنامه خود را به فروشگاه برنامه ارسال می کنید ، آن را در سیستم عامل های اجتماعی و فضای دیجیتالی که مناسب می دانید تبلیغ می کنید و اگر شروع به دریافت ترافیک می کنید ، که سپس به مشتری تبدیل می شود ، blimey با موفقیت بارگیری ارگانیک یک برنامه موفق دارید.
بارگیری غیرارگانیک: برای افزایش ارقام بارگیری برنامه ، باید تبلیغات را بارگیری کنید و سپس بارگیری غیرارگانیک آن را انجام دهید. بازگشت سرمایه از این قبیل بارگیری ها نسبتاً کم خواهد بود.
3) کاربران بارگیری برنامه ها را متوقف کرده اند
گفتگوها در اطراف شهر وجود دارد که اقتصاد برنامه در حال افزایش است ، اما تعداد بارگیری کاربران در حال سقوط است. سال گذشته ، بارگیری برنامه از 90 میلیارد در IOS و فروشگاه
4) برنامه های تلفن همراه جیب شما را خالی می کند
هزینه برنامه های تلفن همراه به تعداد ویژگی های شما در آن بستگی دارد. دستگاه های جوجه کشی تجاری واقعاً درمورد آنچه که آنها می خواهند برنامه آنها انجام دهد و پرداخت کارکردهایی که واقعاً برعکس آنچه که جیب پسند نامیده می شود ، ندارند. واقعیت این است که توسعه برنامه گران نیست ، عدم دانش و تحقیق در مورد بازار گران تر است.
5) برنامه تلفن همراه به اینترنت نیاز دارد
خوب ، البته ، آنها این کار را نمی کنند. شما تصمیم می گیرید که برنامه شما چگونه کار خواهد کرد. هنگامی که کاربر به شبکه متصل شد ، برنامه ها می توانند به صورت آفلاین نیز کار کنند.
6) ربات ها آینده نیستند و برنامه نیستند
هر لیست پیش بینی سال جاری که در مورد روند آینده ربات ها ذکر شده است. شایعه ای گسترده در سرتاسر کشور پخش شد که برنامه ها به قبرستان می روند و ربات ها حاکم جدید هستند. خوب ، همه شایعات هرچند ، واقعیت این است که برنامه ها آنجا بودند ، آنها در آنجا هستند و البته ، آنها در آنجا حضور خواهند داشت. هیچ فکر دیگری در مورد آن نیست. یک مصرف کننده ماهانه از 35 برنامه استفاده می کند. زمانی که کاربران درگیر برنامه ها هستند با سرعت بالاتری نسبت به سالهای گذشته رشد کرده و ربات هایی که همه آنها را با هم تصاحب می کنند صرفاً مواردی نیست.
چگونه یک اپلیکیشن برای خود طراحی کنیم ؟
افسانه های برنامه موبایل: آیا هنوز آنها را باور دارید؟
چگونه اپلیکیشن خود را موقعیت بندی کرده و بارگیری بیشتری داشته باشیم ؟
برنامه ,، ,بارگیری ,ها ,های ,تجارت ,است که ,تلفن همراه ,برنامه ها ,این است ,که برنامه
درباره این سایت