شاید شما هم برای خودتان یک اپلیکیشن طراحی کرده باشید یا از قبل دارای اپلیکشن هستید ولی دانلود بالایی نداشتید . این موضوع برای خیلی از کسانی که نیازمند طراحی اپ فروشگاهی نیز پیش امده است . صنعت برنامه بر اساس داده های Business of Apps در سال 2020 یک بازار کاملاً رقابتی در نظر گرفته شده است. به همین دلیل است که یکی از اشتباهات بزرگ هنگام توسعه یک برنامه ، راه اندازی آن در فروشگاه های برنامه مربوطه است ، انتظار دارد کاربران آن را جستجو کنند و آن را بارگیری کنند. طبق داده های ارائه شده توسط Business of Apps ، در سال 2020 2.5 میلیون برنامه در Play Store و 3.4 میلیون در App Store ایجاد شده است که روزانه هزاران برنامه جدید به این تعداد اضافه می کند. همانطور که در جستجوهایی که در وب انجام می دهیم ، کاربران به 10 نتیجه اول در لیست علاقه مند هستند. اما ، چگونه بسیاری از نتایج را در دسترس شما پیدا می کند تا شما را پیدا کنند؟ ابتدا با پاسخ دادن ، از خود س askingال زیر را خواهیم پرسید:

ASO چیست؟
App Store Optimization ، معروف به ASO. استراتژی مشخص شده با مجموعه ای از تکنیک ها است که هدف قرار دادن موقعیت آلی در فروشگاه های App Store (Apple) و فروشگاه Google Play است.

این بر اساس همان مفهوم SEO (بهینه سازی موتور جستجو) است ، اما اقدامات آن بر روی بهینه سازی برنامه های توسعه یافته برای دستگاه های تلفن همراه متمرکز است ، با این هدف: به دست آوردن بهترین موقعیت ها در موتورهای جستجو در بازار برنامه های دسته شما ، از دید تجاری خوبی برخوردار هستند ، زیرا کاربران علاقه مند به بارگیری و فعال نگه داشتن آنها بر روی دستگاه خود هستند. برای دستیابی به این هدف ، ما نباید فقط بر روی عناوین ، توضیحات و کلمات کلیدی تمرکز کنیم ، بلکه در نظر گرفتن عناصر بصری و تجربه خوب کاربر نیز ضروری است.
از آنجا که این یک استراتژی است ، باید اجرا شود و نتایج حاصل از آن باید به طور مداوم کنترل شود ، همچنین تنظیمات لازم انجام می شود ، اقدامات جدیدی که به حفظ موقعیت در بین بهترین و توصیه شده ترین برنامه ها کمک می کند ، اضافه می شود.

تکنیک های ASO که هدف قرار دادن موقعیت آلی در فروشگاه App و فروشگاه Google Play است / تصویر: Depositphotos.com

از طرف دیگر ، موقعیت خوب در برنامه های بازار چه مزایایی خواهد داشت؟
افزایش دید: هرچه موقعیت برنامه بهتر باشد ، شانس شناخته شدن و بارگیری بیشتر می شود. > کیفیت محصول: دانستن نظرات کاربران و پیگیری بازخورد آنها ، امکان بروزرسانی و بهبود مداوم برنامه ها را فراهم می کند. بنابراین ، این نتیجه حاصل می شود که کاربران راضی باشند ، رتبه بندی و بررسی خوبی را ارائه دهند ، ایجاد اعتماد کنند و به نوبه خود محصولی با کیفیت باشند که کاربران جدید بیشتری را جذب می کند.
مسابقه: از آنجا که این یک تکنیک کمی شناخته شده است ، هنگامی که به خوبی اجرا شود ، معمولاً نتایج بهتری نسبت به رقبا در جستجوها دارد. بنابراین اگر چیز زیادی در مورد او نمی دانید ، وقت آن است که به خواندن این مقاله ادامه دهید.
ما 5 فاکتور مهم را به شما می گوییم که باید در نظر بگیرید و این به شما کمک می کند موقعیت برنامه خود را در برنامه های بازار افزایش دهید

1. عنوان: این فقط نام نیست! از طریق عنوان کاربر می تواند ایده ای راجع به برنامه داشته باشد ، این عنوان باید با نماد آن همراه باشد. این دو عامل اولین رویکردی است که کاربران آینده شما با این برنامه خواهند داشت. حداکثر 30 نویسه در AppStore و حداکثر 50 نویسه در PlayStore مجاز هستند. برای ایجاد دید بیشتر در جستجوها ، می توانید یک کلمه کلیدی با ارزش در کنار نام اضافه کنید.

2. نماد: این مهمترین عنصر بصری است ، زیرا اولین تأثیر بصری برنامه را به کاربران شما ارائه می دهد. یک نماد خلاق و جذاب کیفیت طراحی را نشان می دهد و این برای کاربران مهم است که به دانستن برنامه و فکر کردن در مورد بارگیری علاقه مند شوند.

3. توضیحات: معمولاً یکی از چالش برانگیزترین عناصر است. این فقط نوشتن یک خلاصه نیست و کاربر می تواند به راحتی بفهمد هدف برنامه چیست و در مورد آن چیست. شرح یکی از بهترین راه ها برای افزایش قابلیت مشاهده و رتبه بندی است ، زیرا این متن باعث خاموش شدن کاربر برای بارگیری می شود.

4. کلمات کلیدی: یکی از مهمترین موارد ASO. کلمات کلیدی می توانند با تأثیر زیاد بر الگوریتم های جستجو ، برنامه را دو تا چهار برابر بیشتر در نتایج نشان دهند. برای این امر ، مهم است که سیستم عامل های کلمه کلیدی بهترین گزینه ها را که می توانند با توجه به دسته بندی و موضوع برنامه کار کنند ، بررسی کنید. توصیه می شود برای بدست آوردن نتایج عالی کلمات کلیدی را انتخاب کنید که دارای حجم جستجوی بالا و دارای رقابت کم باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر: نوشتن استاد SEO: 10 نکته برای موقعیت یابی وب سایت خود
5. بررسی ها: گرچه یک بررسی مستقیماً کنترل نمی شود ، اما این کاربران هستند که تجربه شخصی خود را با برنامه ارزیابی می کنند و تأیید می کنند که آیا محتوای آن ، طراحی و کاربرد آن مطابق با آنچه در توصیفات و تصاویر ارائه شده مطابقت دارد. هر تجربه منحصر به فرد است ، به همین دلیل بسیاری از افراد قبل از بارگیری ، بازخورد کاربر را به عنوان یک عامل تعیین کننده در نظر می گیرند.

پس از بارگیری آنها برای بارگیری ، تعامل مستقیم با نظرات ضروری است تا بدانید که کاربران شما تجربه مثبت یا منفی با محصول داشته اند یا زمینه های جدیدی برای بهبود وجود دارد ، نظر آنها را درک می کنند و می فهمند.

کانالهای پشتیبانی در c مهم هستند اگر مشکلی وجود دارد یا در استفاده از آنها مشکل دارید. آنها نه تنها برای حل خطاها کار می کنند ، بلکه همچنین می توانند از بازخورد منفی جلوگیری کنند و نظرات را راضی و با ارزیابی های مثبت حفظ کنند.

انتشار اپلیکیشن در اپ استور

چگونه یک اپلیکیشن برای خود طراحی کنیم ؟

افسانه های برنامه موبایل: آیا هنوز آنها را باور دارید؟

چگونه اپلیکیشن خود را موقعیت بندی کرده و بارگیری بیشتری داشته باشیم ؟

کسب درامد با ساخت اپلیکشن

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

، ,برنامه ,های ,کاربران ,یک ,موقعیت ,است ، ,است که ,می شود ,می کند ,کنند و

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


seoinsite یوپی اس تهران digivanda مجله تکنولوژی موبایل نیوز top tech مرجع کنکور ایران Lkjhgfds فروشگاه فایل های نایاب دنیای دیجیتال FoodForFox.blogfa.com
دزدگ